det är för oss solen går upp

I veckan som har varit har jag varit med om så sjukt stora utmaningar och upplevelser. Att jobba på grammis har verkligen varit stort och coolt samtidigt som det har varit oerhört stressigt och påfrestrande. Efter två intensiva jobbdagar i Stockholm var jag tillbaka till vardagen och pass på kvantis..
 
Veckan som har varit bjöd på en utmattning av dess like och en utgång för att gratta Mathilda. I lördags var jag död och kunde inte ens ta mig ut i köket (till viss del berodde det på min enorma lårkaka som kommit efter nattens bravader) så jag låg i sängen EXAKT hela dagen, bara för att jag fick. 
 
I söndags hade jag en alldeles för bra dag med min kompis Anne. Det är alltid så bra för mig och min själ att få umgås med henne, hon är en sån bra person som alltid lyssnar och ger råd från hjärtat. Med henne är det inte konstigt, hon förstår mig och ser mig för den jag är. På fredag ska vi göra pannkakor till frukost och ha kompismys, vilket är något som får mig att orka även med denna vecka. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0