2016

Så var det ännu ett nytt år fullt av möjligheter. Egentligen gillar jag inte dessa olika nytt-år-nytt-liv-hit-och-dit-hokus-pokus men i år har jag valt att fokusera just på detta. Inte ett nytt liv men att verkligen få en omstart, det vill säga stanna upp och se över mitt liv. Jag vill för en gångs skull göra mig av med sånt som gör ont och uppleva mer fint. Och året inleds med stora saker, jag har bland annat tagit min kandidat examen. Jag är med andra ord inte längre en student.. Och jag upplever en känsla av rädsla - det är läskigt att göra något nytt. 
 
Detta år vill jag verkligen hitta tillbaka till livet, och få leva det. Jag längar till att få känna livslusten igen. Det här året tillägnar jag mig själv. Jag vill göra mer saker som får mig att må bra och mindre av sådant som gör mig ledsen. Små steg i taget. Som att se Håkan på Ullevi i ett somrigt Göteborg. Endast få arbeta. Eller att hitta tillbaka till träningen. 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0